• Gratis bezorging en montage van je meubels boven de € 1000,-
  • Maatwerk mogelijk, we helpen je graag
  • Gratis pakketverzending vanaf € 75,-

4.5

Let op: we zijn extra gesloten op 20 en 22 oktober ivm de herfstvakantie!

Let op: we zijn extra gesloten op 20 en 22 oktober ivm de herfstvakantie!


    Levertijden, verzenden & retourneren

    LEVERTIJDEN

    Heb je iets leuk besteld? Wij verzenden op dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag onze pakketten. Je kunt ervan uit gaan dat wanneer er 'Direct leverbaar' staat aangegeven bij een artikel, dat we het binnen 1 tot 3 werkdagen naar je verzenden. Heeft je pakketje haast? Stuur ons dan even een mailtje. Misschien kunnen we iets voor je regelen. 

    Als je artikel een andere levertijd heeft, staat het aangegeven bij je bestelling. Alle levertijden zijn een indicatie en daar kunnen geen rechten aan ontleend worden. 

    De levertijden van ons houten meubelen zijn ongeveer 4 tot 6 weken. Heb je hierin een speciale wens? Bijvoorbeeld voor een verjaardagscadeau of speciale gelegenheid? Laat het ons even weten en wij kijken in overleg met ons timmerbedrijf wat we voor je kunnen betekenen.

     

    VERZENDEN

    Wat zijn de verzendkosten?
    De verzendkosten voor pakketpost in Nederland (kleding en accessoires) zijn 5,50 euro. Bij orders boven de 75 euro versturen we je pakketje gratis.

    Leveren jullie ook naar het buitenland?
    Ja hoor, pakketpost kan door heel Europa. België en Duitsland kost 9,95 euro voor een pakket. Voor andere landen neem even contact met ons op. Meubelbestellingen naar België zijn ook mogelijk. Zelfs naar Duitsland kan het. Neem even contact met ons op voor meer informatie en de transportkosten.

    Met welke vervoerder versturen jullie pakketjes?
    Wij werken samen met PostNL of DHL. Je ontvangt per mail een track & trace code waarmee je het pakketje in de gaten kan houden.

    Verzending en milieu
    Wij pakken je bestelling graag voor je in. Daarbij gebruiken we papier. Sommige artikelen zijn al ingepakt in plastic. Heb je hierin speciale wensen? Laat het ons dan even weten. Pakketten worden verzonden in verzendzakken of in kartonnen dozen. De kartonnen dozen die wij hier binnen krijgen met winkelvoorraad, worden weer gebruikt om jouw pakketje in te versturen. 

    RETOUREN

    Geven jullie geld retour?
    Ja dat doen wij. Dus je krijgt geen tegoedbon maar gewoon geld terug.

    Ik heb een klacht, wat nu?
    Neem contact op met onze klantenservice. Dan zoeken wij snel een goede oplossing voor je klacht.

    Hoe lang duurt het voordat mijn klacht is opgelost?
    Even afhankelijk waar de klacht over gaat. Maar stel er is iets niet goed aan het geleverde bed. Dan neemt onze klantenservice contact op met ons timmerbedrijf. Zij maken dan zelf een afspraak met je om het probleem om te lossen. Maar uiteraard hoor je zo snel mogelijk wat de oplossing wordt.

    Ik wil iets retourneren. Wat nu?
    Jammer als iets niet naar wens is. Maar natuurlijk kan dat gebeuren. En dan mag je het gewoon retourneren. Daar doen wij niet moeilijk over. Je mag het terugsturen naar het adres hieronder, sluit het bijgevoegde retourformulier bij. Je krijgt dan een bevestiging als het bij ons binnen is. En we storten je aankoopbedrag dan retour op je rekening. Dat gaat via MultiSafePay dus het kan enkele werkdagen duren voordat het weer op je rekening staat. Kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening.

    Retouradres:
    Saartje Prum
    Panweg 75
    3705 GC Zeist

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »